Download Adobe Photoshop CS6 Full Crack

Assalamualaikum Semua Pembaca Blog Only Hackerz Here....


Pada post kali ini saya xde pape nak ajar,  cume nk kongsi sebuah tool yg agak
terkenal di dalam dunia Photo Editor ni.. ( betul ke tak aku taktau..aku main hentam jee )



Tools tersebut adalah Adobe Photoshop CS6, kenape saye kate terkenal?
kerane saye pon gune jugak tool ni, hehe...

oklah, jadi tak payahlah aku nak promote lebih2 tentang tool ni, bukn korng nk bace pon...
mase aku terbuang, korng pon terbuang mase sekali,hehe.. oklah, korng boleh download tool tu kat bawah,


  • Tools ni satu gb
  • kalau ade password, masukkan link blog ni je
  • byeeee


 

yg atas tu sekali dengan install dye, kalau korang nak download DLL Crack dye saje pon boleh..
mula2 korang cek window korang 32 bit or 64 bit...

pastu korng boleh download crack dll dye mengikut window korang tu lah






Link Download :


  • 32 BIT




  • 64 BIT









korng mungkin berminat sangaaaaaat nk bace Download Adobe Photoshop 7.0






0 comments: